سرای دانش

روانشناسی ـ آموزش ابتدایی ـ مدیران بخوانند ـ روش تدریس

سرای دانش

روانشناسی ـ آموزش ابتدایی ـ مدیران بخوانند ـ روش تدریس

انیمیشن آموزشی زلزله

در این انیمیشن که به صورت بازی است شما می توانید با جاهای ایمن و پر خطر که هنگام زلزله باید در آن پناه گرفت یا نه،آشنا شوید.



دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ازمون ریاضی ششم ابتدایی

  دانلود نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی

طراح سوال:بهنام عزیزی آموزگار پایه ششم ابتدایی

مدرسه امامت

دوستان عزیز می توانند برای دانلود و رای دادن به این سوال به سایتhttp://www.amouzeshriazi.ir رفته و در جشنواره طرح سوال امتحانات نهایی رای خودشان را نسبت به این سوال اعلام کنند.

داستان جالب

یک پزشک و یک ریاضی دان در یک مسافرت طولانى هوایى کنار یکدیگر در هواپیما نشسته بودند پزشک رو به ریاضیدان کرد و گفت:مایلى با همدیگر بازى کنیم؟

ریاضیدان که می‌خواست استراحت کند محترمانه عذر خواست و رویش را به طرف پنجره برگرداند و پتورا روى خودش کشید.
پزشک دوباره گفت: بازى سرگرم‌کننده‌اى است. من از شما یک سوال می‌پرسم و اگر شما جوابش را نمی‌دانستید ۵ دلار به من بدهید. بعد شما از من یک سوال می‌کنید و اگر من جوابش را نمی‌دانستم من ۵ دلار به شما می‌دهم.
ریاضیدان مجدداً معذرت خواست و چشمهایش را روى هم گذاشت تا خوابش ببرد. این بار، پزشک پیشنهاد دیگرى داد. گفت: خوب، اگر شما سوال مرا جواب ندادید ۵ دلار بدهید ولى اگر من نتوانستم سوال شما را جواب دهم ۵٠ دلار به شما می‌دهم.
این پیشنهاد چرت ریاضیدان را پاره کرد و رضایت داد که با پزشک بازى کند.

ادامه مطلب ...

تغییر آدرس وبلاگ

دوستان عزیز اینجانب خواستار تغییر آدرس وبلاگ خود  از این آدرس (www.behnamfarda.blogsky.com)به آدرس جدیدی هستم به همین خاطر از همکاران وخوانندگان عزیز این وبلاگ خواهشمندم هر آدرسی که به نظرشان متناسب با موضوع وبلاگ هست رو در قسمت نظرات بنویسند.با تشکر


بازخوردهای توصیفی در مورد دانش آموزان نزدیک به انتظار

  • پسر (دختر) خوبم، سعی کن جواب سوال ها را با دقت و خوانا بنویسی
  • از اینکه رونویسی شما هر روز بهتر می شود خوشحالم.
  • تلاش شما قابل تقدیر است.
  • از اینکه اشتباهات قبلی را تکرار نکردی و کلمات را با دقت و درست نوشتی خوشحالم.
  •  خوشحالم که خوش خط نوشتی ولی اگر دقت کنی، دندانه ها را جا نمی اندازی.
  •  صد آفرین دختر (پسر) باهوشم، اگر کمی حواست را جمع می کردی تشدید ها را جا نمی انداختی.
  • از دیدن نقاشیت لذت بردم، اما سعی کن مرتب تر رنگ کنی

ادامه مطلب ...